Laatste nieuwsSponsornieuws

Nieuwe sponsor zaterdag 1

26 februari 2022 was het eindelijk zo ver! De nieuwe trainingspakken van de zaterdag 1 van SV Ouderkerk werden in ontvangst genomen.

De sfeer zat er meteen goed in. De mooie felblauwe vesten met bijbehorende donkerblauwe broeken lagen op maat gesorteerd en klaar voor gebruik in vergaderzaal de Bullewijk.

Langzaam betraden de nieuwsgierige dames van het eerste 2 uur voor de thuiswedstrijd de ruimte. Snel schoten zij in de gloednieuwe pakken, met een enorme lach op het gezicht. Voor de damesselectie is niets vanzelfsprekend en het was duidelijk dat er lang gewacht was op nieuwe pakken, maar wat was het verdiend!

Ongeveer 7 jaar geleden namen zij de toen nieuwe presentatiepakken in ontvangst.

Vanaf die tijd heeft de zaterdag 1 zich stapsgewijs gepromoveerd van vijfde naar vierde naar derde klasse waar ze zich ondanks de coronatoestanden nu goed in weten te handhaven.

Na een lange periode van veel rondvragen, smeken, ronselen en hopen was daar dan eindelijk de redder in nood met de juiste beloning: DAEL.

Diezelfde zaterdag is er door doorzettingsvermogen, goed spel en extra geluk vanwege de prachtige pakken overtuigend gewonnen door de zaterdag 1 SVO van Aalsmeer met 4-0.