Vacatures

UITNODIGING KANDIDATEN TRAINER SV OUDERKERK ZONDAG 2

De Technische Commissie (TC) Selectievoetbal en O23 JSC Midweekcompetitie van sv Ouderkerk komt graag in contact met gedreven en enthousiast gediplomeerde kandidaten voor het trainerschap van sv Ouderkerk Zondag 2. De s.v. Ouderkerk zondagselectie speelt met de selectieteams in district West 1 in de derde klasse KNVB en de reserve 1e klasse KNVB.

De trainers bij sv Ouderkerk maken teams en individuele spelers beter. Ons tweede selectie-elftal is een belangrijk team. Een mix van gedreven talentvolle jonge spelers die we zelf met veel zorg en aandacht hebben opgeleid en spelers met de nodige ervaring van binnen en buiten sv Ouderkerk . Met enige regelmaat wordt vanuit het 1e elftal beroep gedaan op spelers vanuit het 2e elftal. Daarnaast komen diverse spelers ook uit in s.v. Ouderkerk O23 dat uitkomt in de Unive JSC/Midweekcompetitie en 1 keer per maand een wedstrijd speelt op dinsdagavond.

Wij hechten er veel belang aan dat de potentiële kandidaat voor deze positie een flexibele persoonlijkheid is, die én individuele spelers én het team in totaliteit beter kan maken via het geven en uitleggen van uitdagende individuele en prestatiegerichte oefenvormen. Resulterend in een wedstrijdplan dat tot een goede sportieve sfeer binnen het team en tot aansprekende prestaties leidt, conform het binnen de vereniging vastgelegde spelsysteem van 1-4-3-3.

Sv Ouderkerk heeft trainers en spelers veel te bieden: Een florerende en trotse vereniging onder de rook van Amsterdam, Amstelveen en de Johan Cruyff Arena; de “blauw-witte brigade” met een ruime, gedreven competitieve selectie, een hecht en goed samenwerkend team van 2 gediplomeerde trainers en een assistent-trainer, een gediplomeerde keeperstrainer, 3 elftalleiders, medische begeleiding bestaande uit verzorgers en fysiotherapeuten; een prachtig sportcomplex met 2 kunstgrasvelden, 2 grasvelden, 2 oefenvelden, uitstekende trainingsmogelijkheden & -faciliteiten, kleding, team-events, trainingskamp, aparte looptraining en veel gezelligheid via o.a. de “befaamde” derde helft.

Interesse? Dan zien we je reactie met veel belangstelling tegemoet. Stuur je E-mail met naam, leeftijd, overzicht van je trainersloopbaan, jouw trainerschap-ambitie en verwachtingen en last but not least je gegevens over hoe je te bereiken bent naar: hanvdzwan@planet.nl. Wij kijken er naar uit om met jou kennis te maken

2 gedachten over “UITNODIGING KANDIDATEN TRAINER SV OUDERKERK ZONDAG 2