Kantine en keuken op 5 en 6 februari (corona update)

Met behulp van onze vrijwilligers kunnen we weer open, maar er gelden wel een aantal spelregels en afspraken met de gemeente.

Spelregels QR Check sv Ouderkerk

Je kunt ons gebouw alleen binnen via de voorzijde. Daar zal een vrijwilliger/ ouder/ leider zitten die de QR check gaat doen. Uitgangspunt is dat iemand of zijn QR code laat zien, of de papieren versie. Kan men dit niet laten zien of krijg je een rood kruis, dan krijg je helaas geen toegang tot het gebouw.

Zonder QR code geen toegang, maar men mag wel buiten blijven met inachtneming van 1,5 meter afstand. De ontvangstruimte/ receptieruimte zal van buiten op slot zijn. Ballen, vlaggen en thee/ limonade kan men via de binnen ingang ontvangen.

Iedereen vanaf 18 jaar draagt een MONDKAPJE in de binnen faciliteiten zoals de kleedkamers en toiletten. Er geldt geen maximale groepsgrootte. Binnen in de kantine geldt zitten en mag het mondkapje af. Na de QR Check krijg je een stempel zodat je niet telkens gecontroleerd hoeft te worden.

Publiek is WEER toegestaan.

De gemeente Ouder-Amstel stelt veiligheid en eigen verantwoordelijkheid voorop en volgt hierbij de Corona regelgeving. Zaterdag 5 februari en zondag 6 februari zullen ouders van de jeugdteams de ochtend controle verrichten bij de jeugdwedstrijden. In de middag doen wij een beroep op de seniorenteams en barmedewerkers.

Voor sv Ouderkerk is dit een test hoe alles verloopt en zullen wij dit weekend evalueren en voor het weekend daarna jullie informeren. Belangrijk: Op de tafel bij de ingang ligt ook een intekenlijst voor de komende weekenden.

Graag verzoeken wij onze leden en ouders om medewerking te verlenen zodat alles in een goede sfeer en orde verloopt. Bij voorbaat dank!

Bestuur sv Ouderkerk