Jesper Roest – KNVB Verenigingsscheidsrechter

Jesper Roest geslaagd voor KNVB Verenigingsscheidsrechter Veldvoetbal!

In 2019 was Jesper al gestart met de opleiding maar helaas werd deze vanwege Corona abrupt gestopt. Medio 2021 pakte de KNVB de opleiding zo goed en zo kwaad als dat ging weer op en eind oktober heeft Jesper met goed gevolg de opleiding afgesloten. Van harte gefeliciteerd!

Jesper is natuurlijk erg blij met het diploma en natuurlijk SV Ouderkerk ook. Jesper is nu volwaardig lid van het SV Ouderkerk scheidsrechterskorps, jullie zullen hem dan ook vaak op het veld ontmoeten, want zoals we allen weten: zonder scheids geen voetbal en geen voetbal zonder scheids!  Helaas moeten wij ook bij SV Ouderkerk constateren dat het aantal beschikbare scheidsrechters gestaag terug loopt. Steeds meer moeten teams uit eigen gelederen een scheidsrechter aanwijzen. Wij roepen dan ook alle M/V leden (jong en oud) van SV Ouderkerk op om je beschikbaar te stellen als scheidsrechter. SV Ouderkerk betaalt de KNVB opleiding en zorgt tevens voor begeleiding en coaching. Als scheidsrechter leer je snel beslissingen te nemen en ook uit te leggen, daarnaast is de  persoonlijke ontwikkeling een belangrijk onderdeel van het traject. Kortom, ook naast het veld komt de opleiding goed van pas. Doe zoals Jesper, meld je aan via mjhilbrands@cs.com.

Een gedachte over “Jesper Roest – KNVB Verenigingsscheidsrechter