MemoriamLaatste nieuws

In memoriam Theo Mink

Ons bereikte het droevige bericht dat Theo Mink zaterdag 5 februari is overleden. Theo heeft veel voor onze vereniging betekend en diverse functies gehad vanuit eerst OSDO en later sv Ouderkerk. Vanwege zijn vele vrijwilligerswerk was hij ook tot Lid van Verdienste benoemd. Tot een paar jaar geleden was hij ook nog trouw lid van de onderhoudsploeg. Een lieve man die altijd open stond voor een praatje.

Theo is 83 jaar geworden en wij wensen zijn vrouw Greet, de kinderen Mirjam en Vincent, de kleinkinderen en familie Mink veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Aanstaande donderdag, 10 februari, zal de rouwstoet voor genodigden vanaf sv Ouderkerk, Wethouder Koolhaasweg 4 vertrekken om daar een laatste groet te doen.

2 gedachten over “In memoriam Theo Mink

• Mirjam mink

Bedankt voor het eerbetoon aan onze lieve vader Theo, een laatste groet brengen bij de voetbalclub wordt zeer gewaardeerd door de familie maar aansluiten aan de rouwstoet is alleen voor genodigden.

Met sportieve groet,
    Mirjam Mink

Beantwoorden
  • Edwin Kruyswijk