Club van 100

Dit weekend gaat het voetbal na zo’n 3 maanden stil te hebben gelegen weer volop beginnen en dan mogen ook het eerste en tweede elftal van de zondag weer verder met de competitie, hopelijk blijft nu alles doorgaan en ondervinden we geen onderbreking meer vanwege corona.

De club van 100 hoopt dan ook dat er weer iets georganiseerd kan worden voor de leden en medewerkers begin april, want na twee jaar snakt iedereen weer naar een samenzijn. De club van 100 bestaat ondertussen uit zo’n 290 leden die ieder jaar hun steentje weer bijdragen aan de club met een bijdrage van €50,– wat ook goed besteed wordt aan s.v. Ouderkerk. Ook zijn nieuwe leden van harte welkom, dus meld je aan bij Martien Kouwenhoven, Nico van Beusekom, Herman de Jong, Winston Douglas of Dick Verheul.

Bij deze willen we dan ook de ongeveer 65 leden die hun bijdrage nog niet hebben betaald verzoeken dat alsnog te doen. Dat kan op IBAN-nummer NL45 INGB 0006 6400 24 t.n.v. de Club van 100 inclusief uw lidnummer die op de nota staat vermeld welke u van ons heeft ontvangen.

Ook heeft de club van 100 dit seizoen gezorgd dat er dug-outs staan op veld 2 en 3 en is er een nieuwe wasmachine aangeschaft. Mochten er nog wensen zijn vanuit de leden laat het vooral even weten. Tevens zijn we op zoek naar een voorzitter voor de club v 100 voor volgend seizoen. Aanmelden en overige verzoeken kunnen gemeld worden bij Dick Verheul: verheuldick@yahoo.com

Club van 100