Werkzaamheden brug Ouderkerk

Tussen vrijdag 26 en maandag 29 november 2021 is de brug (N522) bij Ouderkerk afgesloten voor al het gemotoriseerd verkeer. Hierdoor is sv Ouderkerk minder goed bereikbaar dan u gewend bent. Autoverkeer wordt omgeleid via de A2 en A9, en vice versa.

In de periode tot aan de kerstvakantie volgen nog diverse omleidingen en afsluitingen. Deze maand zal bijvoorbeeld de bushalte bij de brug tijdelijk worden verplaatst en ook zal eind-november ook nog een weekendafsluiting volgen: tussen vrijdag 26 en maandag 29 november 2021 wordt de brug  afgesloten, omdat de hele (nieuwe) noordelijke baan op de N522 wordt geasfalteerd. Alleen bussen en nood- en hulpdiensten kunnen dan de brug passeren). Ook de aansluitingen van de kruising op de Hoger Einde-Noord en Hoger Ende -Zuid zijn in dat weekend afgesloten.