Voordelen voor sv Ouderkerk leden bij Zorg en Zekerheid

Afgelopen maand hebben sv Ouderkerk en Zorg en Zekerheid een sponsorovereenkomst ondertekend. Hiermee starten de club en zorgverzekeraar een samenwerking die moet leiden tot de gezondste regio van Nederland.

Zorg en Zekerheid biedt met diverse verzekeringen direct voordeel voor leden van een sportvereniging:

• Verzekerden van 18 jaar en ouder, die de aanvullende verzekering ‘Gemak’ of ‘Gemak Regio’ hebben, krijgen €25 terug van hun contributiekosten.
  • Verzekerden die jonger zijn dan 18 jaar, en verzekerd zijn via de aanvullende verzekering ‘GeZZin’, krijgen €50 van zijn of haar contributiekosten vergoed.
  • Ook svOuderkerk heeft voordelen. Naast een mooie startvergoeding ontvangt de club €50,- voor het aanbrengen van een nieuwe klant en €10,-voor een bestaande klant.

En…Speciaal voor leden van sv Ouderkerk!
sv Ouderkerk ontvangt tot € 50,- bij het afsluiten van een verzekering via de club! Wat biedt Zorg en Zekerheid? Een scherpe premie, ruime keuze aan aanvullende verzekeringen en korting op de meeste zorgverzekeringen.
Kijk, vergelijk en sluit af op: zorgenzekerheid.nl/svouderkerk

Een verzekering en alle communicatie daarover sluit u direct af bij Zorg en Zekerheid. svOuderkerk krijgt op geen enkele manier inzage in gegevens hierover. Uw privacy is dus gewaarborgd.
U kunt komend jaar nog van collectiviteitskorting genieten. De wetgeving daarover zal in 2022 worden voor alle verzekerden worden aangepast.
Begin 2022 worden nieuwe initiatieven bekend gemaakt die ‘gezond

Nog handig om te weten:
Als u al via een andere collectiviteit (Bijv. uw werkgever) bij Zorg en Zekerheid klant bent enwil overstappen op de collectiviteit van sv Ouderkerk. Dan kan dat als volgt:
Ga naar zorgenzekerheid.nl/mijnzz (= inloggen met DigiD)
Klik op de groene button ‘Vergelijk uw verzekering’
Ga naar ‘Wijziging doorgeven’.
Zoek de naam van de club of vul het collectiviteitsnummer in. (Collectiviteitsnummer van sv Ouderkerk is 36558)
Kies de verzekeringen die u wilt afsluiten.

(U kan ook via de landingspagina van sv Ouderkerk inloggen bij DigiD en daarna door naar MijnZZ.)