SV OUDERKERK O23 – DE DIJK O23

Er mag helaas dan wel geen publiek aanwezig zijn; het voetbal gaat gelukkig wel door. Daarom informeert de Technische Commissie alle Ouderkerkers over de wedstrijd morgenavond tussen s.v. Ouderkerk Onder 23 tegen De Dijk Onder 23. De start is om 20.15 uur.

Het is de derde wedstrijd in de midweek Unive Jong Senioren Competitie. Het doel van deze competitie is om talenten van ambitieuze voetbalclubs uit de regio Groot Amsterdam tegen elkaar te laten spelen. Een extra mogelijkheid om via hoog speltechnisch niveau spelers individueel en als team beter te doen laten worden. Bovendien een prima mogelijkheid om als vereniging de randvoorwaarden te creëren om sportieve ambities te realiseren, immers, voetballers worden onder andere beter via sportieve uitdaging.

Er zijn al prima wedstrijden op de mat gelegd tegen opponenten van formaat als Hillegom en WVHEDW. Morgen wacht dus De Dijk O23. Kijken langs de lijn kan helaas niet ivm Corona. Met in acht name van de 1,5 meter afstand achter het hek van het handbalveldje is voor de verstokte voetballiefhebber en/of SVO-fan een te overwegen optie. Aan de O23-Blauwwitten zal het niet liggen want die zullen er weer vol voor gaan.

In ieder geval morgenavond heel veel succes boys, trainer en leiders!