JeugdLaatste nieuws

sv Ouderkerk groeit in de Onderbouw

De afgelopen maanden zijn er bij sv Ouderkerk vele nieuwe aanmeldingen gekomen voor een bepaalde categorie, waardoor de teams overvol zitten en dit nu een nieuwe uitdaging met zich meebrengt om wel ieder nieuw lid het naar zijn of haar zin te maken. Mede omdat er zo veel nieuwe aanmeldingen zijn gekomen, hebben we in de Onderbouw het plan opgevat om een extra team na de winterstop te laten starten: de JO10-4!

In de JC van de Onderbouw worden met de spelers, ouders en trainers overlegd om te kijken welke spelers we gaan indelen in dit nieuwe team. Sommige spelers kunnen niet goed tegen een wissel tijdens het seizoen en willen liever blijven waar ze zijn. Heel begrijpelijk, vandaar dat we dit graag overleggen met één ieder en samen kijken wie we in de JO10-4 kunnen plaatsen.

De JO10-4 wordt een mooie combi van spelers van de JO9 en de JO10. Ben jij een ouder die een kind heeft spelen in deze categorie en toe is aan verandering, dan kun jij je zeker melden voor dit nieuwe team. Alle kinderen uit teams met 9 of meer spelers én geboortedatum van juli 2013 en eerder hebben, komen in aanmerking voor dit nieuwe team JO10-4. We streven er wel naar om naar de spelers te luisteren en wellicht samen met een vriendje of vriendinnetje over te zetten. Het nieuwe team JO10-4 gaat 2x per week trainen (mogelijk elke maandag en woensdag).

Je kunt je kind nu al opgeven voor dit nieuwe team, waar iedereen weer kan spelen en niet op een wachtlijst komt. Aanmelden kan via jo8-jo9-jo10@svouderkerk.nl tot en met 14 november 2021! Graag bij aanmelding via mail ook de volgende gegevens melden: naam speler, huidig team, geboortedatum.

Liesbeth Nieuweburg, leeftijdscoördinator JO8-JO9-JO10