VANAVOND 20.15 UUR SV OUDERKERK O23 – HILLEGOM O23

Beste s.v. Ouderkerk-fans en leden,

Vanavond is de start van de JSC Midweek competitie. Deze Onder23 competitie welke 1 keer per maand op dinsdag en woensdag avonden gespeeld wordt is bedoeld om jonge spelers te laten wennen aan een hoger niveau samen met senioren. Er wordt in meerdere poules gestreden om het kampioenschap de poule, andere prijzen per poule en een plaatsing voor het Kampioenenbal aan het einde van het seizoen voor het Kampioenschap van de Regio Groot Amsterdam.

De poules zijn ingedeeld op niveau van het eerste senioren elftal van de vereniging of op prestaties uit het verleden. SV Ouderkerk O23 komt uit in de hoogste poule geweten poule A-2. De ploegen van poule A1 en A2 strijden om plek 1 en 2 van hun poule via een halve competitie over oktober t/m maart. De 4 clubs die de topposities hebben na deze competities strijden vervolgens om het kampioenschap van de Unive JSC competitie Regio Groot Amsterdam.

De ploegen als afgebeeld op dezelfde rij op de bijgesloten foto zitten in de poule van Ouderkerk O23. De Blauwwitten van O23 gaan dus een 7-tal mooie potten spelen dit seizoen. Vanavond wordt gestart tegen Hillegom (Het eerste elftal speelt 1e klasse KNVB; de O19 landelijke divisie). Op papier een pittig potje. Mooi om te zien hoe onze O23 het tegen deze ploeg opneemt onder leiding van trainer Danny Wagenhuis (in samenwerking met hoofdtrainer Guido Licastro en trainers Luke Saan O19-1, Pablo Yarbassan Zondag 2 en Rene Velker (keeperstrainer) em last but not least Eddy Baars als leider. Nico van Beusekom is steun en toeverlaat mbt kleding, veldreservering en alle andere dingen die om de hoek komen kijken om deze door de weekse wedstrijden te doen laten plaatsvinden. De Unive JSC organisatie levert het arbitrale trio.

Iedereen is natuurlijk van harte uitgenodigd om de wedstrijd vanavond zelf bij te wonen…. leuk voor de boys, trainers en begeleiders en voor iedereen die van een lekkere pot voetbal houdt -> Jij komt toch ook ???Tot vanavond dus!!!

Met sportieve groeten,SV Ouderkerk TC Selectievoetbal & O23 Unive JSC midweekcompetitie,
Bob van Unen. Johan Wassenberg & Han van der Zwan