JeugdLaatste nieuws

Jeugdnieuws; Ouder bijeenkomst 2021

We verwelkomen u graag op dinsdag 12 oktober om 20.15 in de kantine van sv Ouderkerk.

Inmiddels zijn we een aantal weken onderweg in het nieuwe voetbalseizoen, en met veel succes en plezier. Nu veel van de Corona maatregelen weer achter ons zijn, nodigen we u graag weer uit om het seizoen officieel ‘af te trappen’. Deze bijeenkomst is voor alle ouders/verzorgers van spelende jeugdleden; zowel ouders die een rol vervullen als leider, trainer of coach en overige geïnteresseerde ouders die (nog) geen rol vervullen.

We begrijpen het uiteraard als soms onduidelijk is wat er allemaal achter de schermen wordt gedaan bij sv Ouderkerk en zeker ook waarom, we delen dit heel graag met u.

Wellicht heeft u vragen over de structuur van sv Ouderkerk of wat eigenlijk uw eigen rol is of kan zijn bij sv Ouderkerk.

Heel graag nemen we u mee bij de volgende onderwerpen:

– Wat heeft er de afgelopen tijd allemaal plaatsgevonden bij Svo?

– Wat is de visie van Svo en waar staan we als vereniging voor?

– De structuur van Svo met onder andere de rol van de jeugdcommissie, de leeftijd coördinatoren en de technische commissie.

– Wat is de rol van u  als ouders, leider en/of coach?

– Praktische zaken zoals afmelden, kleding van Svo etc.

Heeft u nog vragen? Ook daar is uiteraard gelegenheid voor!

Tot dan!

Met sportieve groet,