Geef jij graag sturing aan jouw vereniging?!

Beste leden, supporters en vrijwilligers,

Na 3 termijnen stop ik, Mark van Beusekom als secretaris van s.v. Ouderkerk van het algemeen bestuur. In de komende algemene ledenvergadering van december 2021 loopt mijn termijn af en ik zou graag het stokje willen overdragen, zodat vanaf januari 2022 het bestuur weer compleet is.

Via dit bericht hoop ik jou enthousiast te maken voor deze functie. Het doen van vrijwilligerswerk bij je eigen club of de club waar je zoon of dochter voetbalt is namelijk ontzettend leuk en bevredigend. Dat is overigens, wat ik al die jaren heb mogen ervaren. Voor mij gelijk een reden om niet helemaal te stoppen, want ik blijf de website beheren voor onze club, omdat sv Ouderkerk alleen kan blijven bestaan als we ons samen verenigen.

Geïnteresseerd?

Bij interesse voor het overnemen van mijn functie kunt u een e-mail naar m.beusekom@gmail.com. Uiteraard kunt u ook één van de andere bestuursleden aanspreken op de club.

Hieronder treft u een korte beschrijving van de werkzaamheden aan en in onderstaand document vindt u meer informatie.

Functie: Secretaris

Tijdsinspanning: gemiddeld 3-5 uur per week

De secretaris vormt tezamen met de voorzitter en de penningmeester het dagelijks bestuur van de vereniging.

Functie-inhoud:

• Het voorbereiden van de vergaderingen van het Algemeen bestuur (1x per maand)
  • Verslag leggen van de vergadering (in compacte vorm) en het bijhouden van de aktielijst.
  • Maakt onderdeel uit van de kantinecommissie
  • Aanspreekpunt voor de club van 100
  • Bijdragen aan de vorming van het beleid van de vereniging
  • Het voorbereiden van de Algemeen Ledenvergadering (2x per jaar)
  • Verslag leggen van de Algemene ledenvergadering.
Lader Bezig met laden…
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Download [14.76 KB]