Wedstrijdverslagen

SVO – KGB ( 1-1 ) 3-2

We mogen weer

Na een lange pauze mag de zondagselectie eindelijk weer zijn kunsten tonen op de velden. De eerste drie wedstrijden zijn voor de beker. KGB uit Koog aan de Zaan ( niet uit Rusland ) is de eerste tegenstander, na een onwennig klein half uur wordt Marc de vrije doorgang naar de goal belemmerd. Dan maar de score openen met een vrije trap, doelman kansloos. Voor de rust is de stand weer gelijk. Na een kwartiertje rust is het Ouderkerk die het betere spel heeft en dat resulteert in twee doelpunten. De wedstrijd lijkt gespeeld na een half uur  in de tweede helft. Ouderkerk voetbalt rustig de wedstrijd uit maar twee minuten voor tijd wordt het toch nog 3-2 en is het nog een paar minuten billenknijpen. De eerste overwinning is een collectieve prestatie. Zondag 12 sep. a.s. spelen we uit tegen Westfriezen uit Zwaag.

EdB