Kampong 3 – SVOuderkerk zon-2 ( 2-1 ) 5-2

Erg vroeg naar de stad Utrecht voor de eerste competitie wedstrijd. Met de luxe van 4 wissels gaan we vol vertrouwen aan de wedstrijd beginnen. De eerste 20 minuten bezwijken we niet onder de druk, maar dan moeten we toch een tegengoal incasseren. We spelen slordig, we combineren wel maar de weg naar het doel van de tegenstander vinden we nog niet. De tweede tegengoal is slordig. Ouderkerk wordt wakker en krijgt in de 35ste en 45ste minuut open kansen om de aansluitingstreffer te maken maar lukt net niet. Kampong lijkt wel moe te worden en Bas weet een slordige terugspeelbal te verzilveren. De rust heeft Kampong niet veel goeds gedaan. In de 5de minuut werkt een speler van Kampong de voorzet van Jayden in zijn eigen goal. De wedstrijd lijkt onze kant op te kantelen, echter weet SVO niet door te drukken, we zijn net niet fel genoeg. Geraffineerd, ervaren is de tegenstander net iets sneller, worden de ballen strakker ingespeeld ze zijn ons net te snel af. In de 13de minuut van de tweede helft komen we weer op achterstand, en daarna laten we het een beetje lopen. De eindstand is niet belangrijk wel moeten we gaan nadenken waar we de steken hebben laten vallen. Veel trainen en automatismen opbouwen en gewoon weer vol vertrouwen de volgende wedstrijd weer onze stinkende best doen.

EdB