Contributie informatie

Als het goed is heeft iedereen inmiddels een email bericht of sms van ClubCollect ontvangen met een betaalverzoek.
Als je inlogt met dit betaalverzoek kan je kiezen voor betaling via Ideal of automatische incasso. Ook kan je kiezen voor betaling ineens of in twee delen en kan je je voorkeur aangeven voor de incassodatum. Als je voor betaling in twee delen kiest, kan dat alleen in combinatie met automatische incasso. Let op: Als je vorig jaar al in twee delen hebt betaald, en je wil dat dit jaar weer, dan moet je deze keuze opnieuw aangeven.
Heb je niets ontvangen, stuur dan een email naar ledenadminstratie@svouderkerk.nl met daarin je email adres, naam en telefoonnummer.
Verder staat er bij de Niet Spelende leden een foutje in de omschrijving. Daar staat ten onrechte “incl tenue” Deze contributie is uiteraard zonder tenue.

Veel plezier in dit nieuwe seizoen bij sv Ouderkerk,

penningmeester
Kees Bosman