Nieuwe jeugdvoorzitter

Ronald van Tetterode nieuwe jeugdvoorzitter sv Ouderkerk!

Goed nieuws; we zijn zeer verheugd te kunnen mededelen dat Ronald van Tetterode de nieuwe jeugdvoorzitter, als opvolger van Ton van ’t Schip wordt! Als voetbalvader van zoon Matthijs (JO15-2) en als trainer is Ronald geen onbekende bij de club. Hij houdt van het voetbalspelletje en speelt daarnaast een aardig potje tennis, een echte sportman dus! In zijn werkzame leven is Ronald manager bij Nationale-Nederlanden en heeft veel kennis van verander- en projectmanagement.

Wij zijn ervan overtuigd dat we met Ronald een uitstekende jeugdvoorzitter en opvolger van Ton in huis hebben! Deze week is Ronald voorgesteld aan de de Jeugd- en Technische commissie. Als bestuur zullen we hem uiteraard ondersteunen om hem een soepele start te laten maken maar natuurlijk ook aan andere de oproep om waar nodig te helpen. We zijn met z’n allen sv Ouderkerk, we moeten het samen doen! Dank aan Ron Ploeger, die tijdelijk de taken van Ton heeft waargenomen, en de rest van de Jeugdcommissie die ervoor hebben zorggedragen dat alles weer in de steigers staat voor het komende seizoen, hulde! Ook hier nog een extra woord van dank aan Ton van ’t Schip voor zijn bewezen diensten.

De afgelopen drie jaar heeft Ton zich enorm verdienstelijk gemaakt voor de jeugd en ook nu helpt hij op de achtergrond nog mee. Hij kan nu met een gerust hard zijn taken overdragen voor het nieuwe seizoen. Wij wensen Ronald heel veel succes en plezier in zijn rol als jeugdvoorzitter.