In memoriam Herman Barlag

Gisteren ontvingen wij het droevige bericht dat lid van verdienste Herman Barlag op 82-jarige leeftijd is overleden. Het bestuur wenst de familie in deze moeilijke tijden veel sterkte toe.

Herman heeft veel betekend voor sv Ouderkerk en haar voorgangers. Zo heeft Herman jarenlang de velden gekeurd bij NEA en OSDO en was hij, de deskundige op het gebied van onkruidbestrijding. Herman zat voor zijn werk in het onderhoud van de sportvelden en zijn kennis werd dan ook graag gebruikt met het onderhoud van onze eigen velden.

Tevens heeft Herman veel bestuursdiensten gelopen. Naast het voetbal was Herman vaste klant bij de klaverjasavonden en was hij vaak te vinden in zijn volkstuin nabij het voormalig NEA complex.

Helaas heeft zijn gezondheid de laatste jaren flink parten gespeeld, waardoor hij niet meer bij de club kon komen. Maar dat Herman vervlochten was met onze vereniging blijkt wel uit het feit dat hij maar liefst 70 jaar lid was! Dat is een enorme prestatie waar wij als sv Ouderkerk bijzonder trots op zijn. ย

Wij verliezen in Herman een zeer gewaardeerd lid.