Coronavirus update

Beste leden, vrijwilligers, supporters en andere svO-ers!

Wij hopen dat iedereen nog steeds gezond is en ondanks alle beperkende maatregelen een leuke vakantie heeft gehad! Voor 28 augustus staat de opening van het seizoen gepland met een aantal leuke oefenwedstrijden. We merken dat velen staan te trappelen om weer te beginnen. Helaas zijn er nog steeds beperkende maatregelen m.b.t. het coronavirus en wij vragen iedereen vriendelijk zich aan de basisregels te houden, zodat voetbal bij sv Ouderkerk mogelijk blijft. Zowel op de site van de Rijksoverheid en de KNVB vind je een FAQ.

FAQ KNVB

FAQ Rijksoverheid

De belangrijkste regels voor sv Ouderkerk nog even op een rijtje:

• Een vaste zitplaats in de kantine en op het terras is verplicht
  • Voor de voetballers: na het sporten is 1,5 meter afstand houden verplicht (dit geldt ook voor de kleedkamers)
  • Als je klachten (hoesten, niezen, koorts oid) hebt kom dan niet naar de club maar blijf thuis
  • Verlaat de kantine middels de aangegeven looproutes
  • Betreed de receptieruimte tijdens wedstrijddagen niet, heb je een sleutel nodig, of moet een bal worden opgepompt, vraag dit bij de dienstdoende vrijwilliger.
  • Zijn alle plaatsen in de kantine bezet? Dan verlaat je de kantine
  • Bezoekers houden 1,5 meter afstand van elkaar
  • Blijf handen wassen en afstand houden