Verslag onderhoudsgroep

Ook in dit vreemde seizoen is door de onderhoudsgroep de nodige werkzaamheden aan het gebouw, velden en het terrein verricht.

Kantine

• In de kantine is de bar onderhanden genomen en is het plafond voorzien van ledverlichting. Tevens is het plafond opnieuw geschilderd.
  • De toiletten zijn voorzien van nieuwe kitranden.
  • De kantine heeft afgelopen maart dienst gedaan als stemlokaal tot ieders tevredenheid.
  • De vereniging heeft 5 tweedehands picknick tafels aangeschaft welke door de onderhoudsgroep zijn geschilderd en in elkaar gezet.
  • De grasvelden 2 en 3 waren door de slechte staat van de drainage regelmatig afgelast, de gemeente en aannemer Scholman gaan de komende tijd dit herstellen zodat het seizoen 2021/ 2022 de velden weer in optimale conditie zijn.

Dugouts

Het bestuur heeft samen met de club van honderd besloten om beide grasvelden te voorzien van nieuwe dug-outs die uiteraard door de onderhoudsgroep geplaatst worden.

Voetbalkooi

De voelbalkooi aan de Weth. Koolhaasweg wordt ontmanteld, de volleybalvereniging  gaat 3 beachvolleybalvelden aanleggen. Doordat er regelmatig gebruik werd gemaakt van de kooi door de jeugd heeft het bestuur besloten om het Sieverdingveld open te stellen voor de Ouderkerkse jeugd. Er zal een hek geplaatst worden tussen veld 2 en het Sieverdingveld. Aan de Weth. Koolhaasweg komt toegang tot het veld voor de jeugd van Ouderkerk.

Verder is er het nodige onderhoud geweest aan de maaimachines, allemaal in eigen beheer om de kosten beheersbaar te houden. De onderhoudsgroep hoopt van harte dat er medio september bij sv Ouderkerk weer gevoetbald gaat worden en ons mooie complex weer gevuld word met voetballers en supporters.

Wij willen de volgende personen hartelijk danken:

Marten Hillebrand                           Ledverlichting

Peter Lodewijk                                 Schilderwerk

Bob Lagrouw                                     Kitwerk

Marco v/d Berg                                Laswerk

Carlo Leurs                                         Zand

Janno Wals                                         Laswerk

Zij allen hebben sv Ouderkerk ondersteunt met het sponsoren van materiaal en werkzaamheden.

Herman van Luyn

Een gedachte over “Verslag onderhoudsgroep

• M. Kouwenhoven

Het is toch geweldig dat sv Ouderkerk zulke sponsoren heeft.
    Alles weer prachtig in orde voor een nieuw seizoen straks.
    Het sportpark blijft zo schitterend.

Beantwoorden