Jeugd

De KNVB Regiocup voor de jeugd (t/m O17) gaat door!

Zaterdag 5 juni trappen zo’n 33.000 teams af, waaronder ALLE huidige (zoals ingedeeld bij de begin van dit seizoen) teams van sv Ouderkerk t/m O17. De teams worden begeleid door de trainer/leider(s) zoals vastgesteld aan het begin van het seizoen. De KNVB Regiocup bestaat uit vier speelrondes. Het programma kan je vinden op voetbal.nl app.

Mocht het niet lukken om een volledig team samen te stellen, stel hiervan de leeftijdscoördinator/wedstrijdsecretaris van jouw categorie snel mogelijk op de hoogte. Dan kunnen we nog kijken naar oplossingen met omliggende teams en/of er spelers uit een ander team beschikbaar zijn.

Op sportaccommodaties zijn alle personen welkom die een rol hebben bij het organiseren van trainingen en/of wedstrijden. Publiek en ouders mogen zowel binnen als buiten niet op de accommodatie aanwezig zijn. Uitzondering hierop zijn ouders/ verzorgers die vervoer naar uitwedstrijden verzorgen in verband met de KNVB Regiocup. Zij vallen onder teambegeleiding en mogen dus op de sportaccommodatie aanwezig zijn. Ga met zo min mogelijk ouders/verzorgers naar de uitwedstrijden.

TIP: Het is niet duidelijk of de kleedruimtes open zijn bij uitwedstrijden, dus ga omgekleed naar de uitwedstrijden.

Morgen worden de richtlijnen voor ons complex van sv Ouderkerk op de site gepubliceerd. Houdt dit in de gaten.

Veel voetbalplezier!
namens de jeugdcommissie.