JeugdLaatste nieuws

SV Ouderkerk organiseert uniek Oranjefestival

Ieder seizoen vinden veel jonge meiden en jongens hun weg naar de lokale voetbalvereniging. Om geïnteresseerde jongens en meiden de kans te geven de vereniging te leren kennen en te ontdekken of voetbal een leuke sport voor hen is, organiseert sv Ouderkerk op maandag 3 mei a.s. een uniek Oranjefestival.

Oranjefestival

sv Ouderkerk werkt in de organisatie van dit gratis Oranjefestival samen met de KNVB. Om verenigingen rondom het komende EK te ondersteunen bij het werven van nieuwe leden bij de jongste jeugd, heeft de KNVB een speciale activiteit uitgewerkt voor de verenigingen. De verenigingen ontvangen hierin allerlei hulpmiddelen, waaronder speciale Oranje-hesjes en een uitgewerkt draaiboek van het Oranjefestival.

Voetballen als Oranje!

De spelers van Oranje en speelsters van de OranjeLeeuwinnen ondersteunen deze festivals. Ook zij zijn namelijk ooit begonnen als jong meisje of jongen bij één van de lokale amateurverenigingen. Zij erkennen het belang van veel sporten en bewegen op jonge leeftijd en stimuleren dat veel jonge kinderen gaan voetballen bij een vereniging. Hun voetbaldroom is immers ook ooit op deze manier gestart!

Aanmelden

Aanmelden voor de activiteit is heel makkelijk. Op het platform www.knvb.nl/alsoranje staan alle Oranjefestivals vermeld en wanneer je zoekt op sv Ouderkerk komt ons Oranjefestival naar voren. Daar vind je dan de mogelijkheid om je in te schrijven. Vanuit de club volgt dan een bevestiging en daarna meer informatie over het Oranjefestival. Datum: 3 mei (09.30 – 16.00 uur). Leeftijd vanaf 4 tot en met 12 jaar, voor leden en ook voor niet-leden!

Meer informatie of vragen ?

Mocht je meer informatie willen of vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met Marcel Wagenhuis: marcel.wagenhuis@gmail.com of 0641129929.