TRAINERSSTAF NIEUWE SEIZOEN COMPLEET

TRAINERSSTAF NIEUWE SEIZOEN COMPLEET MET DANNY WAGENHUIS

Danny Wagenhuis is vanaf volgend voetbalseizoen assistent-trainer bij de s.v. Ouderkerk selectie. In deze rol gaat hij samenwerken met de nieuwe hoofdtrainer Guido Licastro en de trainer van Zondag 2 Pablo Yarbasan. Bovendien zal Danny met ingang van het nieuwe voetbalseizoen de coaching van s.v. Ouderkerk O23 op zich nemen, dat uitkomt in de midweekse Jong Senioren Competitie op dinsdag/woensdagavond.

Danny is een goede bekende binnen de club. Er is al 2 seizoenen een prima sportieve klik met de spelers van de talentvolle JO19-1 zaterdag met als kers op de taart de promotie van de hoofdklasse naar de landelijke divisie. Ook daar heeft Danny met het team zijn draai gevonden. Totdat de Corona lockdown roet in het eten gooide met het stilleggen van alle voetbalcompetities. Sander Toussaint namens de Technische Commissie: “Wij zijn erg blij met Danny. Bijna zo goed als alle spelers van de JO19-1 zaterdag gaan over naar de seniorenselectie. Met een bekende als Danny aan boord in de trainersstaf maakt dat de overgang van de jeugd naar de senioren voor deze spelers makkelijker. Daarbij… Alle betrokkenen, zowel trainers als spelers, hebben veel honger naar sportief succes. Met de selectie en met de midweekse O23. Dat belooft dus wat voor s.v. Ouderkerk de komende seizoenen”. Danny Wagenhuis is afgestudeerd in Sportkunde aan de Hoge School In Holland. Hij is professioneel sportinstructeur en werkt veel met jeugd. Voor zijn periode bij s.v. Ouderkerk was hij als jeugdtrainer en/of stagiair actief bij Alliance ’22, de Ajax Jeugdopleiding en de KNVB. Wij wensen spelers & trainers heel veel sportief succes in het nieuwe – en hopelijk – compleet voetbalseizoen! In aanwezigheid op en om het veld van iedereen die s.v. Ouderkerk een warm hart toedraagt.

Namens s.v. Ouderkerk,

Sander Toussaint, Johan Wassenberg en Han van der Zwan