Breng extra sfeer in huis en steun SV Ouderkerk.

De kosten voor SV Ouderkerk blijven doorlopen nu alle Corona maatregelen verlengd en verscherpt worden. Geen omzet vanuit de kantine, wel de vaste lasten en onderhoudskosten. Ouderkerker Robin Scholte, eigenaar van RS Photo Art, wil als ondernemer SV Ouderkerk ondersteunen en bedacht voor SVO een speciale actie.

RS Photo Art sponsort 50% van de opbrengst aan leden en relaties van de club via www.rsphotoart.nl direct aan SV Ouderkerk. Dit kunnen kunstwerken voor thuis of op kantoor zijn, maar ook een fotoshoot van uw geliefde huisdier of een nader te bespreken zakelijke opdracht. Alle bestellingen uit Ouderkerk of met de extra notitie SV Ouderkerk tot en met eind maart tellen mee.

Wij spraken award winning natuur en wildlife fotograaf Robin die als ZZP’er midden in de Corona crisis zijn eigen onderneming startte; “misschien wel het moeilijkste moment om als ondernemer te starten, maar als ik zie dat SVO iedere dag weer probeert het sporten voor de jeugd mogelijk te maken dan wil ik daar graag iets voor terugdoen”.

Wilt u ook zo’n mooie foto bestellen? Ga dan naar www.rsphotoart.nl. Er is daar nog veel meer keus. En met elke bestelling steunt u ook onze vereniging!