Jeugd

SVO Jeugd: Belangrijk nieuws

Het einde van het voetbalseizoen komt er weer aan. Daarom even een aantal belangrijke mededelingen op een rijtje:

• Trainen – tot wanneer
  • Teams voor het volgende seizoen
  • Kleding en overige spullen inleveren
  • Trainers gezocht
  • Bedankt

Trainen – tot wanneer ( LET OP:  tenzij er door de trainer(s)/trainster(s) anders wordt gecommuniceerd)
Laatste keer Vosjes is op zaterdag 3 juli.
Laatste training van de onderbouw is op woensdag 30 juni of donderdag 1 juli, afhankelijk van de trainingsdag.
Laatste training van de middenbouw en bovenbouw is op dinsdag 29 juni.
Laatste training van de meisjes (MO-teams) is op woensdag 30 juni.

Teams voor het volgende seizoen
De Technische staf is druk bezig met het vormgeven van de teams voor het komende seizoen. Het streven is dat alle indelingen/teams bekend worden gemaakt in de eerste helft van juli.

Kleding en overige spullen inleveren
Op zaterdag 19, 26 juni en 3 juli 2021 tussen 11:00 en 13:00 inleveren spullen in de kantine. We denken hierbij aan: kledingtassen, trainingspakken, intrapballen, spelerspassen en eventueel sleutels. Wanneer teams sweaters, trainingspakken of jassen hebben gekregen ook deze inleveren bij de kledingcommissie. Probeer dit ook op één van deze dagen te doen zodat zij weer alles in orde kunnen maken voor het nieuwe seizoen. Voor eventuele vragen kunt u mailen naar kledingcommissie@svouderkerk.com

Trainers gezocht
Voor het komende seizoen hebben we nog openstaande trainers vacatures
– voor de onderbouw: JO8-4 (waarschijnlijk 1 x per week), JO9-3 (Assistent trainer), en JO12-3 (2x in de week), en
– voor de middenbouw/bovenbouw: JO13-2, JO14-3 en JO17-2.
Weet u iemand, of wilt u zelf opgeleid worden tot trainer geef dit dan door via het mailadres: svojeugd@gmail.com

Bedankt
Het was een raar seizoen. Trainen gecombineerd met onderlinge wedstrijden en mixed-toernooitjes. Inmiddels is de Regiocup twee weken onderweg en we genieten op de velden weer met volle teugen en we kijken reikhalzend uit naar het volgende seizoen, waarin we hopelijk weer als vanouds aan de slag kunnen. Een van de zaken die we nogmaals onder het voetlicht willen brengen is de positieve houding van een ieder die dit seizoen zich hebben ingezet voor sv Ouderkerk. De Jeugd Commissie wil hiervoor een groot compliment geven aan een ieder die hierin heeft meegewerkt.

Met sportieve groet,
De jeugd Commissie