algemene ledenvergadering 10 december

Hierbij nodigen wij u uit voor de algemene ledenvergadering. De vergadering wordt gehouden op maandag 10 december 2018 in de kantine van s.v. Ouderkerk, aanvang 20:30.

Agenda: algemene ledenvergadering

1. Opening
  2. Ingekomen stukken
  3. Mededelingen (vanuit de leden en het algemeen bestuur)
  4. Algemeen Bestuur
  1. Terugblik commissies
  • Voetbal senioren
  • Voetbal jeugd
  • Overige commissies
  1. Update huishoudelijk reglement
  2. Benoeming bestuursleden

Toelichting bij punt 7:

De secretaris van het algemeen bestuur Mark van Beusekom is volgens het schema aftredend. Het voorstel van het bestuur is om de positie van Mark van Beusekom te verlengen met 3 jaar. Het algemeen bestuur ziet er dan als volgt uit: algemeen voorzitter: Marco Bakker (aftredend december 2019), penningmeester: Kees Bosman (aftredend 2020) en secretaris: Mark van Beusekom.

Vanuit de leden kunnen eventuele kandidaten voor de vacante functie van secretaris tot uiterlijk vrijdag 7 december 2018 bij de secretaris worden aangemeld. Deze kandidaten moeten volgens de statuten de steun hebben van tenminste 3 leden.

Theo Andriessen

Volgens artikel 10 lid 2 sub c van de statuten treedt een lid van het algemeen bestuur af (niet zijnde voorzitter, penningmeester of secretaris) met ingang van de datum waarop deze zijn functie verliest. Theo Andriessen voorzitter van de seniorencommissie heeft aangegeven te zullen stoppen als lid van het algemeen bestuur en wordt per 1 januari 2019 vervangen door Jeroen Wirz.

De te behandelen stukken voor de vergadering kunt u binnenkort raadplegen via onze website: www.svouderkerk.nl. Punten ter behandeling voor de algemene ledenvergadering kunnen eveneens tot vrijdag 7 december 2018 worden ingediend bij de secretaris van het algemeen bestuur: M.P. van Beusekom, e-mail: m.beusekom@gmail.com.

Namens het algemeen bestuur

Secretaris s.v. Ouderkerk