KLEDING INLEVEREN

In de kantine van sv Ouderkerk kunnen alle leiders, trainers en/of aanvoerders van de senioren, junioren en dames hun spullen inleveren op de volgende data en tijden: dinsdag 6 juni van 19:00 tot 21:00, zaterdag 10 juni van 10:30 tot 12:30, en zaterdag 17 juni van 10:30 tot 12:30.

Gelieve de volgende items in te leveren bij de kantine: kledingtassen, trainingspakken, intrapballen en indien van toepassing, sleutels. Indien teams sweaters, trainingspakken of jassen hebben ontvangen, dienen zij deze ook in te leveren bij de kledingcommissie. Gelieve de kleding schoon (gewassen) retour te bezorgen.

Probeer dit te doen op een van deze dagen, zodat wij alles in orde kunnen maken voor het nieuwe seizoen. Als u nog vragen heeft, kunt u een e-mail sturen naar kledingcommissie@svouderkerk.com.

Een gedachte over “KLEDING INLEVEREN

• To kleiding Committee,
    Do you need the t-shirts, shorts and the socks to be returned back to you?

Beantwoorden