Informatie voor Sponsoren

Sv Ouderkerk heeft ongeveer 1250 leden waarvan er 950 actief voetballen. Naast het grote aantal leden beschikken we ook over een grote achterban die nauw bij de vereniging betrokken is.

Sv Ouderkerk heeft meer dan 600 jeugdleden zodat de toekomst is verzekerd. Bij sv Ouderkerk komen behalve de actieve voetballers, de vrijwilligers die de club in goede banen leiden ook de vaders, moeders, opa’s en oma’s op het sportcomplex, kortom een familieclub.

U bereikt via ons meer dan 5000 mensen in het welvarende dorpje Ouderkerk aan de Amstel. Sv Ouderkerk biedt u talloze oplossingen om uw doelgroep te bereiken; Advertenties via banners op onze website, svouderkerk.com, die niet alleen goed door onze leden wordt bezocht maar door vele anderen, er zijn honderden hits per week. Advertenties in het digitale/papieren clubblad dat tweewekelijks verschijnt. Advertenties via grote TV schermen in de kantine, u kunt hier altijd actuele info kwijt. Reclameborden langs het hoofdveld in de maten 570×70 en 270×70 cm in full-color. Shirtreclame bij pupillen, junioren en seniorenteams. Trainingspakken en tassen met uw logo en/of boodschap.
Er zijn nog vele mogelijkheden om uw boodschap kwijt te raken bijvoorbeeld papierenbekertjes voor koffie, thee en soep per jaar gaan er 45.000 om, of een tijdelijk spandoek/banner in de ballenvangers. U kunt zelf ook met suggesties komen dan gaan we kijken of we een oplossing kunnen bedenken.

De sponsorcommissie is te bereiken via het e-mailadres sponsorcommissie@svouderkerk.com