AED Workshop

Beste vrijwilligers, trainers en leiders van de elftallen

AED Workshop

Voor sv Ouderkerk willen wij een AED-workshop volgen in samenwerking met Coherente. Wij zijn op zoek naar mensen die deze training willen volgen.
De training vindt plaats bij sv Ouderkerk. De datum zal nog nader bepaald worden.

Indien je interesse hebt of je wilt je direct aanmelden, stuur dan een mail naar: medisch@svouderkerk.com. Op een reanimatiecursus leert u wat u moet doen als iemand een hartstilstand krijgt. Tevens leert u om te gaan om het AED apparaat te gebruiken.

Met vriendelijke groet,

De medische commissie

Hulp binnen 6 minuten
Elke week worden driehonderd Nederlanders getroffen door een hartstilstand. Vaak is dit in of rond het huis. Snelle en adequate hulp is van levensbelang. Als er binnen 6 minuten na een hartstilstand gereanimeerd wordt, is de kans op overleving voor het slachtoffer veel groter (50 tot 70% in plaats van 5 tot 10%). Het is daarom heel belangrijk om hulp dichtbij huis te hebben.

3 gedachten over “AED Workshop

• Rogier Jacobs

Is de AED cursus ook voor ouders van spelers bedoeld, of alleen vrijwilligers, trainers en leiders?

Beantwoorden
    • Allen, ook ouders kunnen zich aanmelden. Opgeven kan via het mail adres in het nieuwsbericht!

Beantwoorden